Skip to content

Cicle Cultural DESCOBRIM

El Cicle Cultural Descobrim és el projecte de COCEMFE València, en col·laboració amb Caixa Popular, que treballa per la plena inclusió de les persones amb discapacitat en el camp de la cultura. La iniciativa advoca per la generació d’espais d’expressió artística en els quals les persones associades de les diferents entitats que formen part de COCEMFE València puguen desenvolupar les seues aptituds artístiques.

El Cicle Cultural Descobrim articula la seua sisena edició sota el lema ‘Cabriola’. La proposta situarà el moviment i la dansa com a eines d’expressió, benestar, participació social i ruptura de barreres per a les persones amb discapacitat

Del 28 de maig al 6 de juny es proposaran les següents activitats gratuïtes en diferents espais accessibles de la ciutat de València:

Dijous 28 de maig 18 hores : Inauguració de la sisena edició del Cicle Cultural Descobrim ‘Cabriola’.

 
31 de maig a les 19 hores: Jornada d’Arts Escèniques
 
 

Dimecres 3 de juny a les 17 hores: Visionat privat del curtmetratge ‘El baile de las manos’, patrocinat per l’associació AVAAR i escrit i dirigit per Néstor Grande.

 

Dijous 4 de juny a las 19 hores: Col·loqui ‘Deure de felicitat: els beneficis del moviment a través del ball en persones amb discapacitat’, un espai de diàleg en el qual participaran

  • Amb Marcia Castillo, cofundadora de BalletVale+, Aurora Diago, integrant del grup Mobilitats Diverses, i Berni Henderson, terapeuta ocupacional de COCEMFE València.

 

Amb la col·laboració de:

Amb la financiació de:

 

 

Més informació Cicle Cultural DESCOBRIM COCEMFE Valencia

Altres Activitats COCEMFE Valencia

Concurs fotogràfic ‘Sense Barreres’ 2025

L’ALTAVEU DE COCEMFE València

Oci Inclusiu

Comissions de treball

Views: 171